Klacht Tele2: Kosten opzeggen contract bij ontevredenheid

Klachtnummer
# 182361
Gebruiker
AC de Groot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf het begin van de aanvragen heb ik problemen gehad, in bijzonder door de aanvragen zelf. Ik heb daardoor hoge bekisten gehad en maanden langer moeten wachten op mijn contracten telefonie, mobiel en vast. Ik ben vanaf het begin al bezig om hier steeds over te bellen en de kosten en het aantal gesprekken zijn aardig extreem. Ik heb ook klachtenformulieren ingevuld en een vergoedingen formulier. Ook allemaal op advies van medewerkers. Er zou naar mijn zaak gekeken worden maar ik kreeg steeds niet en/ of na zelf weer bellen reactie. Echter is mijn klacht nooit opgelost en gebeurden er op een gegeven moment ook mutaties plaats te vinden in mijn internet contract. Ik was genoodzaakt alles op te zeggen. Nu moet ik bijna € 500 betalen en dat kan ik niet en wil ik niet betalen. Er is mij eerder beloofd naar een oplossing te kijken en hierover contact met mij op te nemen. Het is onopgelost

De oplossing

Annulering factuur € 493,73

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties