Klacht Tele2: Kosten telefuture.......nooit aangemeld voor iets

Klachtnummer
# 144108
Gebruiker
Marja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Net 1 week een nieuw abonnement. Ga ik naar Tele2 en zie dat er EUR 15,00 kosten zijn gemaakt buiten mijn bundel. Na te hebben gebeld blijkt dus dat het om telefuture gaat. Heb me nooit ergens voor aangemeld. Het is mazzel dat ik toevallig kijk en blijft het hopelijk bij EUR 15,00.... Die ik overigens niet kan missen.
Is me nog nooit overkomen en ik vind het dan ook schandalig dat dit zomaar van mijn rekening wordt gehaald. Terwijl,na mijn eigen onderzoek op internet , ik eracchter kom dat het om een stelletje oplichters gaat.
Ik wil mijn geld terug....voel me genaaid......

De oplossing

Creditering op mijn rekening van EUR 15,00

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen