Klacht Tele2: Krijg geen geld terug.

Klachtnummer
# 12023
Gebruiker
Willy van den Assem-Boumans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18-06-2012 van Tele2 een Huawei Prepaid Modem ontvangen en € 39,95 betaald. Dit is voor Mobiel Internet Prepaid voor op de laptop, een zgn. "Dongel". Het werkte niet, na diverse telefoontjes mocht ik het terugsturen en zou ik mijn geld terugkrijgen. Teruggestuurd op 1 augustus 2012 via Post NL aangetekend met barcode. Bezorgdatum bij Tele2 op 2 augustus 2012. Gebeld-gemaild-gechat-gebeld-gemaild-gebeld. De laatste keer dat ik gebeld heb is op 12 september 2012 en wel 25 minuten, alles weer uitgelegd, er zou binnen 5 werkdagen contact met mij opgenomen worden. Ook is het bedrag van € 39.95 niet teruggestort op mijn rekening zoals steeds beloofd wordt. Hopelijk kunt u het voor mij oplossen. Bij voorbaat dank.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen