Klacht Tele2: Kryg maandag vd bank mijn app betaling en wil geen automatisch incasso abn maar *****6746 u krygt be

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487902
Gebruiker
Anprisley
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik werd wakker kon weinig ademen raam open ambulance ik heb veranderd naar *****6746 had eerst abn incasso toestemming gegeven klopt maar grootte bedrag steeds incasso dus 23€ ook geblokt was bijna dood teveel en komt goed

De oplossing

Maandag kryg betalingsbewijs bluf gewoon en aasluiten en een paar weken 23 weken korting volgende factuur hart klopt te snel ik ga in slaap doodbnet als tmily oom een maand geleden en zijn vrouw 6 maanden geleden en iemand vriend wilt zijn maar niet vertrouwd en toch klikt ik mee kap en verwerken moet en nog iets wat myvteveel is dat de tele2 blijft moeilijk doen ipv een app kunnen sturen foto bewijs abnamro app of via email gaat niet geen paperclip pdf begryp ik niet betalingsbewijs blauwe letters ingedrukt kan ik nog geen bewys sturen betaal voor niks ik heb adem probleem nu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anprisley
Datum
Uiteindelijke oplossing
Word wakker kort adem uren b a ng ben 50 ziet jong uit maar heb uitgemaakt vriend ik ben al mishandeld geeftvcadootjes dan grootte mond adapter raakt spiegel raak op de vlucht ben door ex al genoeg gewurgd en mijn familie probleem oh god dank u ik leef met u nog alleen bel maandag dokterhafvnooit huis telefoon gewild na 6maanden kreeg ik nr van budgetconsulent bel waarzegster voor second opinion 5 6000€ vroeg toen afdeling tv films huis telefoon belde jah 150 extra kosten hangen op vroeg blokkeer service nr kan modus zelf doen nu nog 800 incasso ik wil mobiel telefoon na betaling extra kosten 1300€? Aangesloten vroeg service nr 1x meteen afgesloten die nr bvd 23€ betaalt bufgwtconsulent wil niet meer v abn
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen