Klacht Tele2: Kwaliteit + afhandeling

Klachtnummer
# 182863
Gebruiker
DyonKnoop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf het moment dat ik abonnee geworden ben bij Tele2 heb ik niet kunnen genieten van een wenselijke verbinding.... Vaak geen bereik en meermaal daags werd ik volledig van het tele2 netwerk afgegooid, handmatige aanmelding was dan vereist....ik heb dit meermaals gemeld, er zijn de nodige dingen Gecontroleerd echter leidde niets tot een oplossing.... Het minder goede bereik werd erkend en ik mocht onder het abonnement uit echter moest ik dan wel even direct €350 euro voor de telefoon betalen.... Geen optie dus, ben niet voor niets lid bij een budgetprovider! Andere mogelijkheid was €5,50 korting per maand, dit heb ik dan ook maar geaccepteerd.... Nu doet het vervelende geval zich voor dat we ruim een half jaar verder zijn en deze korting niet is toegepast, niemand weet echter ook waarom niet want het had goed moeten zijn...... Of ik dan een declaratie formulier in wil vullen dan komt het bij een afdeling die mogelijk wel wat voor me kan doen......

De oplossing

Ondertussen vind ik een betere financiële vergoeding op z'n plaats.... Vanuit de service gedachte is het toch ongehoord dat ik als ontevreden klant achter de geboden opties aan moet blijven jagen!!! Ik moet nog wachten tot maart voor een nieuw abonnement echter ben ik weg zodra dit mogelijk is zonder dat ik eerst nog financieel een poot uitgerukt wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties