Klacht Tele2: kwaliteit product (TV) en duur oplossing

Klachtnummer
# 33087
Gebruiker
bendouch
Datum
1 reactie

Details

De klacht

8 augustus product (Internet/TV) binnen en aangesloten
HDMI signaal deugt niet, (tele2 schrijft t toe aan de tv), SCART aansluiten en verder
19 augustus: ineens reageert de decoder raar op de AB, tv springt naar een stand van het menu en blijft daar steevast staan.
Probleem gemeld en Tele2 zou het binnen 3 werkdagen oplossen
21 augustus werd ik gebeld om iets uit te proberen, zonder resultaat.
22 augustus bel ik zelf, moet ineens alweer uitleggen wat er aan de hand is.
Ze vermoeden dat het aan de AB ligt en sturen een nieuwe, te ontvangen binnen 3 werkdagen, om te proberen en hopen dat het opgelost is.
Vandaag 26 augustus, zit al een week zonder tv.

De oplossing

Probleem adequaat en binnen 3 dagen (10 dagen in totaal) oplossen + vergoeding voor de leed.
Anders de mogelijkheid het contract te ontbinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    bendouch
    Datum
    30 aug: weer niets gehoord, ik bel maar weer
    Ik geef aan dat ik het contract wil ontbinden, ondeugdelijk product, probleem is na 11 dagen nog niet opgelost.
    Afdeling opzeggingen aan de lijn en contract wordt ontbonden per 7/9.
    Ik zou een email bevestiging krijgen en na 7/9 een retourdoos.
    31 aug: Helpdesk aan de lijn, of ik de aansluiting wil checken.....
    Ik geef aan dat het niet aan de kabels ligt en bovendien dat het contact wordt ontbonden.

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen