Klacht Tele2: Kwaliteit van service bij probleem 'anonieme overlast/oproepen'

Scarlett

Ik word al enkele tijd anoniem gebeld. T-Mobile heeft onderzoek gedaan naar de herkomst van het nummer, maar toen stapte ik net over naar Tele2. De anonieme telefoontjes houden al zo'n 2 maanden aan, dagelijks. Tele2 geeft in het eerste telefonische gesprek aan geen onderzoek te willen starten, omdat dat hen ook veel geld kost. Advies is om naar de politie te stappen, maar dit kan niet op de mail naar mij bevestigd worden. De politie lacht mij dus vierkant uit en adviseert mij dit met mijn provider op te lossen. Van kastje naar de muur gestuurd worden, begint dan. Ik bel naar het Juridisch Loket. Zij zeggen dat het een kwestie is van niet willen in plaats van niet kunnen, bij Tele2. Ik bel Tele2 opnieuw en geef hen een update. "Wij kunnen alleen zien wie u belt, niet wie er naar u gebeld heeft.". Ik zoek online het privacy statement van Tele2 (april, 2013) en daar staat dat zij wel degelijk zo'n onderzoek kunnen doen. Waarom is mij dat niet aangeboden?

Ik wil van mijn contract af. Ik wil m'n telefoon best teruggeven. Maar ik ben totaal niet tevreden over de service.

Aan de telefoon word ik van kastje naar de muur gestuurd. Ik besluit een privé-bericht te sturen via Facebook waarin ik mijn probleem aankaart. Twee dagen later: geen reactie. Dus ik plaats een bericht op het prikbord van Tele2, waarin ik ze attendeer op mijn bericht. "We zijn online aanwezig om onze klanten te helpen, vandaar dat we niet gereageerd hebben op je privé-bericht.". Onduidelijk, vind ik dit, want mijn privé-bericht was online. Vervolgens: "Wat is precies je probleem? Als je ons meer vertelt, kunnen we je beter helpen.". Mijn probleem staat in m'n privé-bericht, als dat dus geopend wordt, hoef ik niet in de herhaling te treden. Vervolgens krijg ik advies over mijn toestel, terwijl het daar totaal niet over gaat. Uiteindelijk krijg ik in het openbaar (prikbord) reactie op mijn privé-bericht. Ik wilde het privé houden, vandaar ook het privé-bericht.

Ook een klacht indienen over Tele2?