Klacht Tele2: Langdurig niet werkend 3g

Klachtnummer
# 93838
Gebruiker
M.O
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds ca een jaar hen ik een mobiel abonnement bij Tele2. Vanaf het begin heb ik een probleem met het 3G. Ik heb bijna nooit geen 3g. Na diverse keren contact gehad te hebben met de klantenservice, en 2 simkaarten verder was het probleem niet verholpen. Half december hulp gehad van de technische dienst en toen werkte het 3G. Dit heeft gefunctioneerd tot afgelopen zondag. Toen geen service en thuis telefoon opnieuw opgestart en wederom geen werkend 3g meer. Maandag contact gehad, zou worden gebeld door de td. Dit hebben ze vandaag gedaan toen ik even niet bereikbaar was, kreeg sms met verzoek of ik terug wilde bellen, dit gedaan maar werd niet doorverbonden met de td. Nu moet ik weer max 5 werkdagen wachten. Ook heb ik 2 keer een officiële klacht ingediend waarop ik geen antwoord krijg. Ik wil per direct van mijn niet werkend abonnement af.

De oplossing

Ik wil zsm van mijn contract af, en wel mijn nummer behouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?