Klacht Tele2: Liegen over nummerportering

Klachtnummer
# 130026
Gebruiker
smetsers2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLACHT!
Nummerporteringsverzoek de 15de ingediend door T-Mobile, jullie geven aan de 16de deze goedgekeurd te hebben. Tot op de dag van vandaag heeft T-Mobile deze goedkeuring nog niet ontvangen van jullie! Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er een forse achterstand is in het behandelen en doorsturen van deze verzoeken bij Tele2.
Ik EIS dan ook dat jullie VANDAAG die goedkeuring de pijplijn naar T-Mobile inschieten anders neem ik gepaste maatregelen! Doodziek wordt je ervan, als toekomstig ex klant ben je blijkbaar niet meer belangrijk........
ACTIE DUS! VANDAAG!

De oplossing

Goedkeuring, welke is verleend, VANDAAG doorgeven aan T-Mobile!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen