Klacht Tele2: Los dit maar op!

Klachtnummer
# 252339
Gebruiker
Prd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moet betalen voor iets wat ik niet heb....raar toch. Maar tog krijg ik een factuur van tele 2, heb dit ook eerder gemeld.

Ik heb eerder een abbo aangevraagd bij tele 2 na 1 week kreeg ik al een factuur zonder dat ik een telefoon of simkaart heb gekregen. Ik heb vervolgens de hele bestelling geanuleerd, maar krijg nu toch een factuur binnen...waarom?

De oplossing

Ik wil bij deze dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, en wil ook alles wat ik heb betaald aan tele 2 terug met een compensatie voor alle problemen die ik daarna heb gekregen van jullie.

Als het goed is kunnen jullie inzien dat ik nooit een toestel/simkaart heb ontvangen of gebruik heb gemaakt. Ik wacht jullie oplossing af en indien dit niet wordt rechtgezet stap ik naar de geschillencommissie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen