Klacht Tele2: Me Eigen nummer is weg zonder informatie!

Klachtnummer
# 522928
Gebruiker
Gebruiker1597851561
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 heeft deal met T-Mobile., sinds februari Tele2 overstapt naar nieuw netwerk. Alle klanten krijgt nieuwe simkaart. Sinds dien mijn Eigen nummer heeft geen bereik. 15X gebeld elke keer 30min aan de lijn . Word steeds niet geholpen . Ik gebruik mijn eigen nummer min of meer 10 jaar . Nooit bij andere provider zo probleem geweest. De medewerkers zeggen altijd wij hebben door gezet naar special afdeling, naar hoofdkantoor enzovoort ... Van 2 februari tot nu toe ( 23 februari nummerbehoud niet succesvol. Mijn eigen nummer stond ook Tele2. Elke dag bel ik en gebeurt niks . Ze zeggen in idere geval jij hebt tijdelijk nummer . Wat moet ik mee met een onbekende nummer.!

De oplossing

Ik zou zo snel mogelijk mijn eigen nummer terug willen hebben .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen