Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Me Eigen nummer is weg zonder informatie!
Details
De klacht
Tele2 heeft deal met T-Mobile., sinds februari Tele2 overstapt naar nieuw netwerk. Alle klanten krijgt nieuwe simkaart. Sinds dien mijn Eigen nummer heeft geen bereik. 15X gebeld elke keer 30min aan de lijn . Word steeds niet geholpen . Ik gebruik mijn eigen nummer min of meer 10 jaar . Nooit bij andere provider zo probleem geweest. De medewerkers zeggen altijd wij hebben door gezet naar special afdeling, naar hoofdkantoor enzovoort ... Van 2 februari tot nu toe ( 23 februari nummerbehoud niet succesvol. Mijn eigen nummer stond ook Tele2. Elke dag bel ik en gebeurt niks . Ze zeggen in idere geval jij hebt tijdelijk nummer . Wat moet ik mee met een onbekende nummer.!De oplossing
Ik zou zo snel mogelijk mijn eigen nummer terug willen hebben .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.