Klacht Tele2: meer zenders

arina1

Ik wilde meer zenders. Dat zou me € 5,- per maand kosten. Ik belde maandag naar tele2 om dat te regelen. Maar helaas. Mijn abonnement, afgesloten in 2012, valt onder een oud regime en dat moet overgezet worden. Om die extra zenders te krijgen, moet ik opnieuw een abonnement afsluiten. Dan zou mijn abonnement ruim € 9,- per maand meer kosten. En ik moet opnieuw een jaar klant blijven. Terwijl ik al jaren klant ben bij tele2. De internetsnelheid is ook minder en om dezelfde snelheid te houden moet ik dan ook meer betalen. om hetzelfde te houden wat ik nu heb.
Iets dergelijks is me een paar jaar geleden ook gebeurd met mijn prepaidkaart voor mobiel.

Ik wil die extra zenders voor € 5,- per maand en geen omzetting van mijn pakket. Ik heb niks te maken met een oude structuur van mijn abonnement!

Ook een klacht indienen over Tele2?