Klacht Tele2: meer zenders

Klachtnummer
# 151399
Gebruiker
arina1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde meer zenders. Dat zou me € 5,- per maand kosten. Ik belde maandag naar tele2 om dat te regelen. Maar helaas. Mijn abonnement, afgesloten in 2012, valt onder een oud regime en dat moet overgezet worden. Om die extra zenders te krijgen, moet ik opnieuw een abonnement afsluiten. Dan zou mijn abonnement ruim € 9,- per maand meer kosten. En ik moet opnieuw een jaar klant blijven. Terwijl ik al jaren klant ben bij tele2. De internetsnelheid is ook minder en om dezelfde snelheid te houden moet ik dan ook meer betalen. om hetzelfde te houden wat ik nu heb.
Iets dergelijks is me een paar jaar geleden ook gebeurd met mijn prepaidkaart voor mobiel.

De oplossing

Ik wil die extra zenders voor € 5,- per maand en geen omzetting van mijn pakket. Ik heb niks te maken met een oude structuur van mijn abonnement!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen