Klacht Tele2: Mijn bereikbaarheid terug

Margot

Beste Tele2,
Het kan toch niet zo zijn dat jullie een startendondernemer willen dwarsbomen?
Het kan toch ook niet zo zijn dat jullie van een zzp er geld (lees bel te goed) stelen of laten verdwijnen?
Het kan toch ook niet zo zijn dat je beltegoed dat je nog niet hebt gebruikt maar beperkt geldig is en dan gewoon wordt weg gepoetst?
En het is toch helemaal van de gekke dat jullie vinden dat mijn nummer te weinig wordt gebruikt en dan maar op geheven wordt?
Ik ben heel verdrietig en boos. Ik had er nog geld genoeg op staan. Ik gebruikte mijn telefoon dagelijks. Omdat ik er op gebeld werd. Ik was bereikbaar voor klanten e.a. net nu het begint te lopen allemaal ben ik niet bereikbaar! Dat kan ik me niet veroorloven als startend ondernemer. Ik zie niet wat ik verkeerd deed. Met een auto met volle tank ga ik ook niet tanken omdat anders mijn auto wordt afgepakt? Het blijft toch een vreemd verhaal dat alles zomaar afgepakt kan worden en niet meer op te lossen is?

Mijn nummer terug 0636351754
Met mijn beltegoed. 31,75
En schade vergoeding voor de tijd dat ik niet bereikbaar was van ongeveer 150,00 euro ben ik nog terughoudend

of

Nieuw nummer met 31,75 beltegoed en 5 dozen visitekaartjes voor 45 events en 1 doosje kaartjes voor huwmenu met het nieuwe nummer.
En schadevergoeding voor de tijd dat ik niet bereikbaar was van ongeveer 150,00 euro ben ik nog terughoudend.

Ook een klacht indienen over Tele2?