Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Mijn email-adres is al bijna 1 maand geblokkerd
Details
De klacht
Ik heb bij Tele2 een email-adres. Geen contract meer, alleen nog het email-adres. Nu 3 weken geleden kon ik niet meer inloggen. Tele2 gaf aan: dit account is geblokkeerd. Inmiddels heb ik 10x gebeld of de situatie al gewijzigd was. Nog steeds niet. Niemand bij Tele2 kan mij helpen. Inmiddels loopt mijn email-adres vol met misschien wel honderden berichten. Hier kunnen ook voor mij belangrijke berichten bij zitten, want ik gebruik dit email-adres ook voor overheidsdiensten/zorgverzekering enz. Hopelijk kunt u mij helpen. Ik zit aardig in de penarie.De oplossing
Mijn account weer toegankelijk maken na al die weken.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.