Klacht Tele2: Mijn email-adres is al bijna 1 maand geblokkerd

Klachtnummer
# 359069
Gebruiker
C.J.M. Kruese
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Tele2 een email-adres. Geen contract meer, alleen nog het email-adres. Nu 3 weken geleden kon ik niet meer inloggen. Tele2 gaf aan: dit account is geblokkeerd. Inmiddels heb ik 10x gebeld of de situatie al gewijzigd was. Nog steeds niet. Niemand bij Tele2 kan mij helpen. Inmiddels loopt mijn email-adres vol met misschien wel honderden berichten. Hier kunnen ook voor mij belangrijke berichten bij zitten, want ik gebruik dit email-adres ook voor overheidsdiensten/zorgverzekering enz. Hopelijk kunt u mij helpen. Ik zit aardig in de penarie.


De oplossing

Mijn account weer toegankelijk maken na al die weken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen