Klacht Tele2: Mijn hele internet en bellen pakket wordt afgesloten in plaats PIn-functie in drukste maand in onze wooninrichtingzaak.

Anoniem

We hebben zakelijke pakket van Tele 2: telefoon,internet,fax,Pin. In september heb ik telefonisch gevraagd een PIN-transacties per 01-12-2012 stopzetten,want we krijgen een mobiele PIN toestel.Op 25 september krijg ik per post een brief opzegging met opzegging van onze pakket.Gelijk op 25 -e gebeld en door gegeven dat opzegging is bedoeld voor PIN maar niet van onze pakket.
Op 01-12 werkt onze telefoon en klantenservice geeft aan dat onze pakket is afgesloten.Ze geven aan dat afsluiten was een misverstand,ze hebben inderdaad een notitie van 25 september over PIN opzegging.En als we willen onze telefoonnummer niet kwijt raken dan moeten we NU een nieuwe contract afsluiten,maar 3 weken ( van 01-12 tot 21-12 zitten we zonder internet en telefoon)En dat gaat ons veel geld kosten.

Onze internet en telefoon met spoed bruikbaar te maken,zo niet ,schadevergoeding € 1250,00
voor elke dag zonder telefoon en internet op de zaak.

Ook een klacht indienen over Tele2?