Klacht Tele2: mijn klacht over foutieve tel.nummerportering gaat Tele2 verhelpen

Klachtnummer
# 348768
Gebruiker
R.H. de Kok
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De klacht was: fout in de portering van mijn telefoonnummers.
Na veel soesa en 'bot vangen' sprak ik vandaag een uiterst vriendelijke medewerker van de technische dienst van Tele2. Hij begreep mijn ergernis en maakte excuus voor de botte houding, die ik ervoer. Hij bood mij aan alsnog binnen 4 werkdagen. de nummerportering in orde te maken. Als dat inderdaad gebeurt, hebben ze mij tevreden gesteld. Ik kon nergens een mogelijkheid vinden opgeloste klachten ook te melden. Daarom doe ik dat bij dezen. Daarmee heeft Tele2 getoond uiteindelijk goed met de klant te kunnen communiceren. Dank!

De oplossing

Tele2 beloofde binnen 4 werkdagen mijn klacht te hebben verholpen. Ik wacht dat graag even af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen