Klacht Tele2: Mobiel internet in het buitenland

Klachtnummer
# 123921
Gebruiker
bvrielink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste heer/mevrouw,

Bij deze wil ik een klacht indienen over mobiel internet in het buitenland. Ik ben momenteel op vakantie in Hongkong en China, en heb daar (Hongkong) voor ongeveer vijf tot tien minuten in totaal roaming aangezet. Al vrij snel kreeg ik een berichtje van jullie dat ik aan mijn internetlimiet zat. De kosten buiten mijn bundel waren opgelopen tot maar liefst 69 euro! Nu lees ik in een ander berichtje van jullie dat in Hongkong internetbundels worden aangeboden voor 1,50 euro per 10mb, terwijl roaming maar liefst 10 euro per mb kost! Ik vind dit verschil in prijs onacceptabel en de in rekening gebrachte kosten erg onredelijk. Een dergelijke hoge telefoonrekening voor zo'n korte tijd roaming aangezet te hebben is natuurlijk een erg onwelkome verrassing op vakantie, en ik hoop daarom dat jullie met terugwerkende kracht mijn verbruikte mb's om willen zetten naar een bundel.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Vrielink

De oplossing

Verbruikte roaming mb's met terugwerkende kracht omzetten naar een bundel van 1,50 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen