Klacht Tele2: mobiele abo willen verlengen, ik word heen en weer gestuurd door de klantenservice.

Shey

Ik heb een verlenging gedaan via internet. Toen wilde ik het annuleren.Medewerker van retentie heeft mij overgehaald om het toch te doen. Met de zekerheid dat het nu wel goed gaat komen. Oke heb ik gezegd. Mijn bestelling was: S8 100 minuten en 10 GB internet. Voor 36 Euro. Ik kreeg geen bevestiging. Dus ik belde vandaag en collega zegt Document nummer was verkeerd. Tele2 heeft niet eens de moeite genomen om mij daarvan op de hoogte te stellen maar bestelling geannuleerd. Medewerker geeft aan dat ze het nu wel juist gaat noteren. Zet mij in de wacht. na 15 minuten neemt een andere collega op met wat kan ik voor je doen? Was nergens op de hoogte . Hij wilde het vooralsnog voor mij in orde maken. En bood mij het zelfde abo aan voor 35 euro per maand zijn naam was kenny krouse. Daarna gaf hij aan dat het niet kon omdat ik een verblijfstitel heb en systeem pakte het nummer niet. Voor de duidelijkheid mijn vorige abonnement heb ik op dezelfde manier gekregen. Ik heb de Iraanse nationaliteit met de Nederlandse verblijfstitel. Kenny geeft aan dit niet in orde kunnen maken. Ik heb dit meer dan zat. Dat een verlenging niet eens goed kan gaan.

Abo kunnen verlengen en een compensatie omdat ik zoveel gedoe heb gehad

Ook een klacht indienen over Tele2?