Klacht Tele2: mobiele telefoon

Klachtnummer
# 188942
Gebruiker
iphone 6
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben nu7 dagen afgesloten en zins gisteren kan ik ook niet meer gebeld wordent kom omdat jullie de rekening zijn gaan splitsen nu hebben jullie de gespreks kosten gewoon van mijn rekening afgehaald maar niet de telefoon dusAFSLUITEN IS JULLIE FOUT WANT IK HAD EEN AUTOMATISCHE BETALING ZOU GRAAG ZO SNEL MOGENLIJK WORDEN AAN GESLOTEN WANT HET IS JULLIE FOUT zo zou ik ook graag schade verhoeding willen ontvangen Hoop dat u me snel terug bel
0613818762
EN DAT DE BLIOKADE VAN DE TELEFOON WORDT AFGEHAALD
Vriendelijke groeten C Trijselaar
EEN HELE ONTEVREDE KLANT

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen