Opgelost door Tele2: Na 6 weken wachten nog steeds geen nieuw toestel (of enkele communicatie) van Tele2 of Dynafix

content Opgelost
Gebruiker1536317044

Eind mei heb ik een nieuw contract afgesloten bij Tele2, een verlenging van mijn abonnement plus een nieuw toestel: Huawei p30 pro. Aan de telefoon ben ik erg goed en vriendelijk geholpen en ik had mijn toestel 2 dagen later al in huis. Tot nu toe echt niks te klagen en precies de dienstverlening die ik gewend was van Tele2 (al zo'n 5 jaar klant in totaal).

Toen ik het toestel aan het installeren was kwam ik tot de conclusie dat 1 pixel constant verlicht was. Opzich niet extreem erg maar voor een nieuw toestel ter waarde van 800,- toch een beetje jammer. Ik heb contact opgenomen met Tele2 en het verhaal uitgelegd, ook hier weer goed en vriendelijk geholpen en er werd aangeraden het toestel om te ruilen. Ik moest ik mijn toestel opsturen naar Dynafix, hier zouden ze de schade beoordelen waarna ik een nieuw toestel kon krijgen.

Nu, 7 juli zit ik nog steeds zonder nieuw toestel en ik ben er helemaal klaar mee. Bij Tele2 zeggen ze dat ik een brief/ email van Dynafix met een crediteringsnummer moet krijgen, bij Dynafix zeggen ze dat dit niet het werkelijke proces is en dat ik contact op moet nemen bij Tele2, waardoor ik telkens van het kastje naar de muur wordt gestuurd. telkens worden me dingen beloofd bij Tele2 (we bellen terug binnen 7 werkdagen, we bellen terug binnen 2 werkdagen, einde van de week wordt je terug gebeld) maar al deze "beloftes" worden niet nagekomen waardoor ik nu 6 weken verder nog steeds niet weet wanneer ik een nieuw toestel ontvang. Eind deze week ga ik op vakantie waardoor ik niet nog langer kan gaan wachten..

Het is duidelijk dat de communicatie/ samenwerking met Dynafix alles behalve soepel verloopt. Via eerdere klachten zie ik dat dit al 2 jaar lang het geval is. Tele2 doe hier aub wat aan en zorg dat ik als consument niet het dupe ben van de samenwerking met externe partij en zorg ervoor dat ik een nieuw toestel krijg!!!

Ik wil dat Tele2 mij deze week een nieuw toestel (Huawei P30 pro) komt leveren, Ik heb hier gewoon recht op.

Ook wil ik dat ze samen met Dynafix het huidige proces in kaart gaan brengen en verbeteringen door gaan voeren zodat in de toekomst consumenten die een kapot toestel ontvangen(DOA) niet in dezelfde onzekerheid en irritatie zitten als ik.

Gebruiker1536317044
Uiteindelijke oplossing Ik heb een nieuw toestel ontvangen van Tele2 waar ik erg blij mee ben. De klantenservice is erg goed bereikbaar en de medewerkers hebben me erg vriendelijk te woord gestaan, al kunnen ze niet altijd het gewenste antwoord geven.. De levering heeft erg lang geduurd maar dat heeft een andere oorzaak, ook Dynafix was hierin niet echt schuldig volgens mij maar is hier sprake geweest van miscommunicatie.