Klacht Tele2: Naam terugzetten naar originele naam op mijn contract.

Klachtnummer
# 284971
Gebruiker
tazzy1981
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 weigert mijn naam aan te passen nu ik gescheiden ben. Ik heb mijn contract gestart op mijn meisjesnaam en later is dat aangepast naar mijn getrouwde naam. Nu ik gescheiden ben wil ik het weer terug zien naar mijn meisjesnaam, want ik wens niet met de naam van mijn ex geconfronteerd te worden aangezien hij en ik nou niet bepaald een rooskleurige relatie en scheiding achter de rug hebben en dan druk ik het zachtjes uit. Tele2 is de enige organisatie die weigert mee te werken aan de naamswijziging en bieden ook geen andere oplossing waarbij ik en mijn nummer en de juiste tenaamstelling als eindresultaat heb.

De oplossing

Tele2 moet gewoon mijn naam aanpassen zoals iedere ander bedrijf dit kan, als de bank en de belastingdienst dit kunnen moet tele2 dit zeker kunnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen