Klacht Tele2: Nabestaanden ontvangen nog steeds nota's voor belkosten van in augustus 2015 overleden moeder, terwijl abonnement is opgezegd

Joan

Moeder in aug 2015 overleden. Begin sept 2015 haar telefoonabonnement Tele2 opgezegd. Bevestiging ontvangen en slottermijn betaald. Tot op heden blijven nabestaanden iedere maand nota's ontvangen voor belkosten (laatste betreft periode mrt-apr 2016), terwijl al diverse keren (schriftelijk, telefonisch, Facebook) contact is gezocht met Tele2 om toezending van deze onterechte nota's te stoppen. Iedere keer excuses en de toezegging dat nota's niet meer zullen worden toegestuurd. Inmiddels worden ook aanmaningen verstuurd met dreiging voor incassotraject en registratie bij Stichting Preventel.
Nabestaanden weten niet meer wat te ondernemen om Tele2 te laten stoppen met toezending van onterechte nota's. Vandaar dat nabestaanden nu via Consumentenbond hulp zoeken.

Tele2 moet stoppen met toezenden van onterechte nota's. Ook willen nabestaanden compensatie voor het aangedane leed en de gemaakte kosten.

Ook een klacht indienen over Tele2?