Klacht Tele2: niet bellen en gebeld worden

Klachtnummer
# 76161
Gebruiker
Jolanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sinds kort heb ik een nieuw abonnement bij tele2 afgesloten met een nieuwe gsm een S4 mini. Nu kan ik sinds enkele dagen niet meer bellen of gebeld worden. Klachtenservice gebeld en die zegt simpel dat het aan de simkaart ligt en kan mij verder niet helpen.
Ik ben geen whizz kid dus begrijp niet hoe ik de gsm in moet stellen en wil gewoon simpel kunnen bellen, whatsappen en smsen. Tele2 belt je wel meteen terug als je een abonnement wilt afsluiten en zijn aardig maar als je een klacht hebt zijn ze niet thuis.
Daar ik bereikbaar moet zijn voor mijn dochter die een beperking heeft is het belangrijk dat ik bereikbaar ben.
Ik heb een aantal nr.s gebeld van Tele2 maar je wordt in de wacht geze met alle kosten vandien. Als je eindelijk iemand aan de lijn hebt heb ik deindruk dat ze niet weten waar hetover gaat en lezen simpelweg van het scherm het antwoord op, call center.
Al met al ben ik zeer ontevreden en overweeg om het abonnement op t zeggen of de factuur tegen te houden.

De oplossing

Dat het probleem wordt opgelost en dat ik weer kan bellen, whatsappen en smsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen