Klacht Tele2: Niet leveren van diensten en niet reagen op zowel telefonisch als schriftelijk contact

marjo prinsen

Vanaf dag 1 leveren ze niet de diensten die bij het abonnement horen.
Vanaf dag 1 hebben we hierover zowel telefonisch als schriftelijk contact en na wederom geen reactie van hun te hebben mogen ontvangen hebben we uiteindelijk de automatische incasso van de eerste factuur teruggestort.
Nu dreigt men met een incassoburo . Inmiddels heeft men ook het abonnement schriftelijk toegezegd te hebben beëindigd waarop men toch weer een tweede factuur heeft gestuurd en wij na telefonisch wederom contact te hebben gezocht in opdracht van hun een aangetekende brief naar de klachtenafdeling van tele 2 hebben gestuurd met daar bijgevoegd de tot nu toe gevoerde correspondentie?

Ik wil niet het gehele bedrag van de eerste factuur betalen. Hun hebben tenslotte niet alle diensten geleverd vanaf dag 1.
Het abonnement is zoals reeds schriftelijk door hun bevestigd beëindigd
De tweede factuur betaal ik helemaal niet want ten eerste klopt die net en ten tweede is de telefoon sindsdien al buiten gebruik.
Heb ook al aangeboden om de telefoon via de Retail terug te bezorgen!

Ook een klacht indienen over Tele2?