Klacht Tele2: Niet leveren van diensten en niet reagen op zowel telefonisch als schriftelijk contact

Klachtnummer
# 55770
Gebruiker
marjo prinsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf dag 1 leveren ze niet de diensten die bij het abonnement horen.
Vanaf dag 1 hebben we hierover zowel telefonisch als schriftelijk contact en na wederom geen reactie van hun te hebben mogen ontvangen hebben we uiteindelijk de automatische incasso van de eerste factuur teruggestort.
Nu dreigt men met een incassoburo . Inmiddels heeft men ook het abonnement schriftelijk toegezegd te hebben beëindigd waarop men toch weer een tweede factuur heeft gestuurd en wij na telefonisch wederom contact te hebben gezocht in opdracht van hun een aangetekende brief naar de klachtenafdeling van tele 2 hebben gestuurd met daar bijgevoegd de tot nu toe gevoerde correspondentie?

De oplossing

Ik wil niet het gehele bedrag van de eerste factuur betalen. Hun hebben tenslotte niet alle diensten geleverd vanaf dag 1.
Het abonnement is zoals reeds schriftelijk door hun bevestigd beëindigd
De tweede factuur betaal ik helemaal niet want ten eerste klopt die net en ten tweede is de telefoon sindsdien al buiten gebruik.
Heb ook al aangeboden om de telefoon via de Retail terug te bezorgen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen