Klacht Tele2: niet meer kunnen bellen

Klachtnummer
# 33873
Gebruiker
mortiana
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een rekening betaald via mijn bank. tele2 beweerde van niet. betalings bewijs verstuurd naar tele2,en is ontvangen en als geldig bevonden
op de site met ineke gepraat en nu heeft tele2 geen email ontvangen, dus nog maar een keer de mail met de becestiging van tele2 dat het verwerkt is
maar ik kan nog steeds niet bellen, maar wel gebeld worden

De oplossing

ik wil kunnen bellen, omdat ik naarinstanties moet bellen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen