Opgelost door Tele2: Niet nakomen mijn overeenkomst

hogbi

Ik heb een mobiel abonnement waarmee ik dagelijks tussen 19.00 en 7. 00 uur en in het weekend kan bellen tegen het start tarief. In september j.l. bleek dat ik voor alle gesprekken het volle tarief moest betalen. Het teveel betaalde heb ik toen terug gestort gekregen. Alle volgende rekeningen zouden verstuurd worden na controle. Er zit nl. een hik in het systeem. De volgende rekening was ook weer fout. Toen kreeg ik te horen dat zolang de hik niet gevonden was ik het teveel betaalde moest voorschieten. Pas als de hik gevonden is kan er verrekening plaats vinden. Ik moest maar een sim only nemen van 100 min. bellen en 100 sms, dat was voor mij voldoende zei de medewerker en anders moest ik maar ergens anders naar toe gaan. En dat allemaal in de nieuwe Tele 2 beleefdheidsnorm van: je, jij en jouw want men mag de klant niet meer met U aanspreken is mij in mijn 4 telefoonfjes duidelijk gemaakt.

Het nakomen van mijn meer dan 10 jaar durende overeenkomst. Het teveel betaalde bedrag incl. btw van de laatste rekening retour. En het aanspreken van klanten in de meest elementaire beleefdheidsnorm die in Nederland geldt ; U en Uw.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

hogbi
    Na telefonisch contact is het probleem weer door genomen en hebben de medewerkster en haar leidinggevende zich zeer diep over de zaak gebogen. De uitleg over het voorschieten van teveel betaalde gesprekskosten is 20-12 jl niet goed uit gelegd . Het teveel betaalde wordt verrekend bij iedere volgende nota. Medewerkers zijn niet verplicht alle klanten met je aan te spreken. Er zijn mij een aantal goekopere alternatieven aangeboden, wordt terug gebeld om evt. over te gaan op ander abonnement