Klacht Tele2: Niet nakomen van afspraken.

Klachtnummer
# 307829
Gebruiker
Gebruiker1528898318
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor 2 jaar geleden met veel moeite met Tele2 geregeld te hebben dat ik aan al mijn afgesproken verplichtingen te hebben voldaan, ook qua betalingen, wordt ik vandaag weer verrast met een herinnering van een openstaand bedrag.
En zoals altijd weten ze zelf niet wat ze achter de schermen doen en wordt de klant weer de dupe. De persoon waar je dat destijds hebt geregeld is ook niet te bereiken en door de vele telefoontjes en berichten weten ze het zelf ook niet meer. Dit is bizar voor woorden dat je daar als klant telkens weer de dupe van wordt.
Om te voorkomen dat je er incassokosten over heen krijgt moet je eerst betalen en vervolgens gaan ze het terug betalen! Hoe efficiënt en kostenbesparend ben je bezig.

De oplossing

Dat ze afspraken nakomen en een ander juist verwerken in hun administratie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen