Klacht Tele2: Niet naleveren van betaalde diensten

Klachtnummer
# 80582
Gebruiker
kobesmar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na uitbreiding van adsl tv/telefoon/internet naar glasvezel wordt mijn adsl lijn afgesloten, maar de aansluiting van glasvezel heeft nog niet plaats gevonden.
Na een melding en mijn bezorgdheid van afsluiting internet via adsl lijn (mijn tv en telefoon al 2 weken afgesloten) reageert Tele2 dat adsl lijn is afgesloten en niet meer terug gezet kan worden. Nu wachten op glazvezel die al op 30 september zou moeten werken.

De oplossing

Aangesloten blijven op adsl lijn tot dat de glasvezel van kracht is geworden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen