Klacht Tele2: Niet online bereikbaar, zelfs niet voor verhuizing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 288308
Gebruiker
Stompy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Verhuizing doorgeven via internet werkt niet meer, het formulier dat ik tien maanden gelden nog gebruikt heb is weg. De online-chat werkt niet meer, wordt constant verbroken. Ze zijn zelfs niet per e-mail bereikbaar.

De oplossing

Aangezien ik niet meer aan mijn contract vastzit zal ik deze opzeggen als de verhuizing niet online kan worden uitgevoerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stompy
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen