Klacht Tele2: Niet opgelost, totaal niet flexibel en klantvriendelijk

Klachtnummer
# 612857
Gebruiker
oplossengraag
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nu wil ik overstappen naar een andere provider. Nu wil Tele2 niet meewerken.
Ze hebben mijn klantnummer maar weigeren om mij over te zetten naar mijn nieuwe provider. En dat andere probleem is ook nog steeds niet opgelost. Mijn vaste lijn is nog steeds doorgeschakeld naar mijn mobiel. Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd volgens hun protocollen. Hoe gaan we dit nu oplossen??

Gewenste oplossing

Graag overstappen en wil niks meer te maken hebben met Tele2!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen