Klacht Tele2: Niet tevreden over 4G-abonnement

Klachtnummer
# 174897
Gebruiker
Twanvanl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben niet tevreden over mijn laatst verlengde abonnement. Er zou 4G bijzitten waar ik dan ook voor betaal, echter heb ik binnenshuis geen 4G, dit is wel handig als mijn Wifi wegvalt. Ook duurt het lang voordat de telefoon overgaat, dit betekend dus dat hij moeite heeft met het zoeken van een belnetwerk. Kortom: ontevreden over nieuw netwerk dus. Er is al een dekkingsonderzoek gestart, maar dit duurt me veel te lang.

De oplossing

Contractbreuk, omdat Tele2 niet aan de contracteisen voldoet. Ik sta echter ook open voor een tegemoetkoming (bijv. een niet al te hoge afkoopsom).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen