Klacht Tele2: Nieuw TV menu voldoet niet

Klachtnummer
# 254515
Gebruiker
MementoMori76
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is een nieuwe structuur opgezet voor interactieve televisie. Deze is totaal onwerkbaar in vergelijking tot de vorige stand van zaken.

In deze nieuwe structuur is het niet meer mogelijk om de volgorde van de zenders aan te passen. De volgorde zoals zij het zelf aanleveren is (voor mij) compleet onlogisch.

Bij het wisselen van zenders krijg je in de nieuwe structuur 2 seconden lang een groot zwart scherm te zien met daarop in koeien van letters wat er op dat moment op die zender te zien is. Erg irritant!

Als je informatie opvraagd over een programma heb je zo ongeveer een vergrootglas nodig, want hier is het lettertype blijkbaar ingesteld voor een tv met een grotere diameter.

Bij het gemist onderdeel kan er niet meer gezocht worden, alle mogelijkheden om iets te kunnen zoeken ontbreken.

De oplossing

Ik verwacht van Tele2 dat zij zo snel mogelijk of de oude menustructuur terug zetten, of de nieuwe structuur zodanig aanpassen dat de vorige functionaliteiten weer ondersteund worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen