Klacht Tele2: Nieuwe oud-klant in de maak?

Klachtnummer
# 152340
Gebruiker
D.Suen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 8 weken geleden Internet Basis + Bellen en TV besteld bij Tele2.
De producten zijn tot 50mbit snelheid mbt Internet, 2 HD tv Ontvangers en 1 Digitale TV ontvanger (Digitenne); Totaalmaandbedrag van 70 euro.
Niets werkt naar behoren; Allereerst alle tv ontvangers zijn refurbished/gebruikt;
en 2 ontvangers werken niet; de HD Recorder loopt vast op het welkomstscherm en de Rebox Digitenne ontvanger heeft het na een week de brui aan gegeven.
Daar komt erbij dat de snelheid van 50mbit bij lange na niet wordt gehaald zoals beloofd; Max is 17mbit. Het grappige (of kwaadaardige) is dat bij het bestellen de optie tot 100mbit werd gegeven en door klantenservice telefonisch ook werd toegezegd op mijn adres. Maar ik dacht 50 is meer dan genoeg.
Ik heb Tele2 schriftelijk in gebreke gesteld (Tele2 heeft als enige provider geen email voor klantenservice). 2 weken later valt er een brief in de bus; met als boodschap "Bel klantenservice" Ja, ik heb gebeld en wacht nog op een oplossing.

De oplossing

Vervanging van Rebox 2014T
Vervanging van A550
Snelheid problemen oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen