Klacht Tele2: Nieuwe telefoon besteld, refurbished exemplaar gekregen.

Klachtnummer
# 343008
Gebruiker
A. Elling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 november j.l. heb ik mijn contract verlengd bij Tele2 (abonnement en toestel).
Op 26 november j.l. heb ik mijn contract verlengd bij Tele2 (abonnement en toestel).
Op 1-12-2018 werd de telefoon bezorgd door Reviva/OPD.
Na installatie bleek dat dit niet, zoals in het contract vermeld, een nieuw toestel betrof, omdat de gegevens van iemand anders in de contacten stonden. Ook verscheen een boodschap dat dit toestel het laatst gewist was in 2017.

De oplossing

Een nieuwe telefoon leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen