Klacht Tele2: Nummerbehoud afgewezen en kan niet overstappen; nummer volgens Tele2 niet bij hen in gebruik.

Burer1

Ik wil overstappen naar een andere provider. Nummerbehoud aangevraagd en wordt telkens door Tele2 afgewezen. Melding: het nummer is niet bij Tele2 in gebruik. Vreemd, ik betaal iedere maand toch een bedrag aan Tele2? Klantenservice aan de telefoon beaamt tevens dat ik inderdaad bij Tele2 zit met het telefoonnummer waar ik mee belde. Inmiddels zijn de zogeheten "experts" al twee weken bezig met het uitvogelen van de situatie en krijg alleen maar te horen dat er niets kan worden gedaan. Oftewel, ik kan niet eens weg bij Tele2 zonder mijn telefoonnummer te verliezen die ik al jaren heb.

Goedkeuring van de aanvraag tot nummerbehoud, zodat ik EINDELIJK kan overstappen naar een provider die zijn zaakjes wel op orde heeft.

Ook een klacht indienen over Tele2?