Klacht Tele2: Nummerbehoud bij overstap wordt niet uitgevoerd

Klachtnummer
# 107935
Gebruiker
jolouv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb sinds een maand een alles in 1 pakket van Tele2. Bij oplevering bleek nummerbehoud niet te zijn uitgevoerd. Men vertelde mij dat er iets fout was gegaan in een van hun systemen en dat deze fout door de administratieve afdeling moest worden rechtgezet. Vier telefoontjes later ligt dit nog steeds bij die betreffende afdeling. Men kan mij niet zeggen wanneer het probleem is opgelost en intussen kan ik niet meer op mijn oude nummer worden gebeld.

De oplossing

Ik wil mijn oude nummer terug en enige compensatie voor het ongemak. Ik ben in feite voor een aantal organisaties en individuen niet bereikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen