Klacht Tele2: Nummerverhuizing resulteert in nummer opzegging

Klachtnummer
# 250910
Gebruiker
Drs S.W.H. Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Ik ben nu echt heel boos op
Tele2; ik ben in Februari 2016 verhuisd, en mijn vaste nummer zou meegenomen
worden naar mijn nieuwe adres. Er gebeurde niets, elke keer als ik belde,
zeiden ze dat er technische storingen waren. Ik heb door het jaar heen heel
geduldig en vriendelijk gebeld, uiteindelijk bleek er een technische storing te
zijn tussen Tele2 en KPN waardoor er geen enkel telefoonnummer verhuisd kon
worden. Eind November zou de storing opgelost zijn. dus weer een paar keer
gebeld waarom het niet in gang is gezet. we zijn er mee bezig. Krijg ik deze
week een sms dat mijn nummer is opgeheven en niet verhuisd kan worden. Ik heb
Tele2 weer gebeld om uitleg, blijkbaar wordt een nummer na 2 maanden opgeheven
als het van het ene netwerk naar het andere netwerk gaat. Dus in feite was mijn
nummer in april al opgeheven tijdens de technische storing. Echt bijzonder waardeloos
dit - en het aller vreemdste is dat ik op mijn oude adres een Tele2 abonnement
had, en op mijn nieuwe adres ook, dus dat er in feite niet echt sprake is van
omzetten van provider. Betekent dit nu dat alle mensen die zijn verhuisd in
2016, allemaal hun vaste nummer kwijt zijn? Echt te belachelijk voor woorden
dit.

De oplossing

Ik wil dat mijn telefoonnummer hersteld wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen