Klacht Tele2: onbehoorlijke tussen tijdse tariefs wijziging

Klachtnummer
# 322920
Gebruiker
R. de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

tele2 heeft per september mijn nog lopende contract open gebroken voor een tussentijdse tarief verhoging het nog lopende contract van 01-03-2018 tot 01-03-2019 werd verhoogd van 20 euro naar 26 euro mag dat zomaar ik vind dit nl. onbehoorlijk

De oplossing

het tarief van 20 euro handhaven tot afloop op 01-03-2019 en de tussentijdse wijziging van 26 euro terug draaien

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen