Klacht Tele2: onbeleefde klantenservice en niemand weet waar ze over praten

Klachtnummer
# 165492
Gebruiker
gdh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn verhaal is wat tr lang om in dit bericht te zetten, maar om een lang verhaal kort te maken. Ik wacht al dik 2 weken op een bedrag van mij en al bijna 3 weken om weer aangesloten worden Door dingen die niet mijn fout zijn.
Ik wil graag zo snel mogelijk mijn contract ontbinden.

De oplossing

Ik wil het geld waar ik recht op heb terug.
En mijn contract ontbinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen