Klacht Tele2: Ondanks gewoon betaald toch incasso in de bus

Klachtnummer
# 191700
Gebruiker
Thomas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onaangekondigd afsluiten telefoon,bellen met klantenservice: ja er staat nog één factuur open van 7.34 €. dit is niet júist bedrag was gewoon van mijn bankrekening tijdig afgeschreven.heen en weer toch de man zo ver gekregen dat hij telefoon weer ging aan sluiten. (per direct omdat Ik al 13 jaar klant was) hij zou het een en ander in orde maken,niets meer verder vernomen dus ik dacht opgelost.maar gisteren en brief van "Bos Incasso" in de bus .of ik even binnen 5 dagen 7.34 € plus. 002 cent rente en 40 € incasso kosten wilde overmaken,en als ik niet betaal dan hweele Hooge kosten en eventueel rechtzaak en zo verder en zo verder.ik betál natuurlijk niet.ik wacht de rechtszaak wel af,en ondertussen zeg ik mijn abonnement bij dit geweldige bedrijf tele2 zo snel mogelijk op...

De oplossing

Dit drama recht zetten zo dat ik zo snel mogelijk dit geweldige bedrijf voor goed de rug kan toe keren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen