Klacht Tele2: Ongewenste sms-sen.

June

OP de facturen van Tele2 van november en december zijn sms-sen in rekening gebracht van een onbekend adres nl. Content CM. Meer staat er niet op de rekening. Ik weet niet van wie dit afkomstig is en ik vind dat Tele2 hier verantwoordelijk is.
Er zijn vanaf 21 oktober t/m 9 december 2014, 64 sms-sen ad 1,50 per stuk = € 96,= excl. btw in rekening gebracht.
Bij Tele2 heb ik eerst per aangetekende brief, daarna ook telefonisch mijn beklag gedaan. Ik zou worden terug gebeld, is niet gebeurd. Nu heb ik de simkaart uit mijn smartphone gehaald, hopende dat er geen onterechte sms-en meer kunnen worden verstuurd.
Sinds augustus ben ik in bezit van smartphone , maar de lol is er nu voor mij wel af. Wat kan ik nog meer doe of wat kan de consumentenbond hieraan doen?

Graag uw mening en advies om dit op te lossen. Zelf denk ik aan oplichting door.... geen idee!
So wie so wil ik mijn geld incl. de kosten van de diverse telefoontjes plus de kosten van het aangetekend versturen van mijn brief, terug.