Klacht Tele2: Ongewenste SMS

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150535
Gebruiker
P. Lammens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december jl. sms berichten ontvangen van 4545 . Bedrag van
120 euro op mijn rekening waarvan ik nu een afschrift krijg Schrok me rot!! Met name 18 december en 1e kerstdag ontving ik achter elkaar zoveel sms berichten dat de factuur op 155 euro staat. Normaal is mijn rekening rond de 40 euro. Gisteren SMS berichten gestopt via Tele2 klantenservice bij pay info.nl en geblokkeerd. Op 28 december wel SMS bericht ontvangen: -We hebben u teveel in rekening gebracht, onze excuses hiervoor. Info? Bel 020-7947000 of mail naar help@interact2media.com.sg Stuur geen sms bericht. -
Omdat dit raar overkwam. Had me nergens op geabonneerd of iets besteld. Ben dus bestolen voor 120 euro door sms-berichten waar ik niet om gevraagd heb. Wat kan Tele2 voor mij betekenen?
Ik ben wel erg goed door de jongeman van klantenservice op weg geholpen.

De oplossing

Een tegemoetkoming voor de kosten. Op de laatste factuur is duidelijk zichtbaar dat er op bepaalde dagen een tsunami aan berichten is binnengekomen en verzonden. Ik voel me opgelicht.
Ik verwacht van Tele2 een duidelijke voorlichting over deze praktijken naar hun klanten en dat Tele2 dit soort diefstal onmogelijk maakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    P. Lammens
    Datum
    Tele2 verschuilt zich achter haar algemene voorwaarden. Het feit dat er binnen enkele seconden een tiental sms-jes wordt verzonden doet men niks mee. Iets wat alleen kan d.m.v. een generator en wat handmatig onmogelijk is.
    Hier zou Tele2, en elke andere provider, wat aan moeten doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Lammens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen