Klacht Tele2: Onjuiste informatie over aanbieding

Justin

Ik heb op 03-01-2015 een mobiele telefoon abonnement afgesloten bij Tele 2. Er was een actie waarbij ik een gratis Samsung galaxy S5 zou ontvangen en een gratis Galaxy Tab3. Dit stond ook zo geadverteerd in de actie van Tele2. Bij ontvangst van de telefoon en de Sim Kaart was er een document met uitleg hoe je de Galaxy tab 3 kon bestellen. (zie bijlage 1) Nergens op dit document staat een deadline vermeld. Ik heb 1 maand later deze actie proberen te activeren maar dit lukte mij niet omdat die niet meer stond op de website van Samsung. Na contact met Tele2 werd mij vertelt dat dit een zaak van Samsung is, na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice van Samsung weigeren zij de actie nog te voltooien omdat die verlopen is.
Ik heb dit contract afgesloten met reden namelijk om een gratis Samsung S5 en een tablet door een communicatie/advertentie fout van Tele2 wordt mij dit ontnomen.

Wil graag alsnog mijn gratis tablet ontvangen.

Ook een klacht indienen over Tele2?