Klacht Tele2: Onmogelijk om met Tele2 zaken te doen.

Klachtnummer
# 304075
Gebruiker
B.F. Kuyper
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Omzetten van een pre pay nummer naar een internet abonnement met nummerbehoud was niet rechtstreeks via Tele2 mogelijk. Uiteindelijk via mobiel.nl gelukt.
Na 2 1/2 week wachten kreeg ik een bevestiging van Tele2 van mijn abonnement met een nieuw nummer. Het omzetten van nummerbehoud zou opnieuw geprobeerd worden wat inhoudt dat mijn nummer direct geblokkeerd werd. Onbereikbaar vanaf heden en ook bankieren kan niet meer. Weer 4 werkdagen wachten en al die tijd geen telefoon

De oplossing

In ieder geval per omgaande mijn oude nummer kunnen gebruiken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen