Klacht Tele2: Onprofessionele en grote oplichters

Klachtnummer
# 372694
Gebruiker
Sara
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 beweert dat er een betalingsachterstand is van augustus 2018, ik heb meermalen de betalingsbewijs
gemaild naar hun paar dagen daarna kreeg ik een email dat ze het hebben ontvangen en verwerkt, nu hebben ze alles afgesloten en ze sturen nog steeds facturen. Ik ben ten einde raad en weet niet wat ik moet doen met hun het enige waar ik zeker van ben is dat ik geen achterstand heb.

De oplossing

Ik wil dat tele2 hun administratie goed doen en door hun moesten allebei mijn dochters naar cafés gaan om te kunnen leren voor hun examens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?