Klacht Tele2: Onrechtmatige incasso.

Klachtnummer
# 33706
Gebruiker
Ton
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte …
U blijft incasso’s innen.
Sinds 27-5-13 heb ik geen abonement(B & I) meer bij u. (kopie 2, brief van dhr Joost Brouwer)
Canal Digitaal heeft het overgenomen en het abonnement voor mij opgezegd. (kopie 1)
Onder protest betaal ik.
Ik verzoek u om een reactie binnen twee weken na datum van deze brief.
Vriendelijk groet, AThG. Verburg.

De oplossing

Stoppen abonnement per 27-05-2013
Restitutie kosten: Nu reeds 3 x € 37,90
Aangetekende brief € 7,70
3 Dure telefoongesprekken
Excuses voor alle ergernis en tijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?