Klacht Tele2: onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 141851
Gebruiker
che
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele 2 zegt dat ik een rekening niet betaald heb , maar dat is niet zo . Ondanks ik al 3 dagen elke dag bel om te vertellen dat ze er naast zitten en dat ik gewoon kan aantonen dat de rekening al 3 weken geleden betaalt heb ,willen de mensen van tele 2 niet mee werken . Vind het zelf heel asociaal hoe tele 2 met mij omgegaan is , je wordt er gewoon als leugenaar neer gezet. . En dat pikken ik niet tele 2 . Ben al jaren klant , altijd mijn facturen netjes betaald .

De oplossing

Geloof niet in een oplossing omdat tele 2 niet in staat is om een probleem op te lossen alleen om het creëren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen