Klacht Tele2: Onterecht afgesloten

# 194864
Sascha Vissenberg

Sinds eind augustus ben ik klant geworden bij tele2(internet,tv,bellen).Ik heb gekozen voor automatische afschrijving .Tele2 is over gegaan naar een nieuwe bank en heeft de nieuwe klanten niet in het systeem mee genomen waardoor de eerste automatische incasso niet is gelukt.Ik krijg daar bericht over dat ik voor 9 oktober moet betalen en word vervolgens op 28 September afgesloten van de diensten.Klantenservice gebeld en er kon niks gebeuren voordat de betaling(die ik inmiddels al had gedaan)binnen was.Dit heeft 6 dagen geduurd.Ik kreeg het advies om het online vergoedingsformulier in te vullen zodat de heraansluitingskosten niet in rekening gebracht zouden worden.Bij de laatste incasso zijn dus wel de heraansluitingskosten in rekening gebracht en de vergoeding is afgewezen omdat naar hun zeggen de betaling te laat binnen was(op 29 September dus ruim voor 9 oktober).Ik ben welwillend om te betalen maar verwacht van Tele2 een tegemoetkoming in bijv het niet betalen van de heraansluiting

Ik wil een vergoeding voor de dagen dat ik ben afgesloten ( ik heb daardoor mijn werk niet uit kunnen voeren)en ik wil niet de heraansluitkosten betalen.

Ook een klacht indienen over Tele2?