Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Onterecht afgesloten
Details
Klacht
Ik ben blijkbaar afgesloten omdat er ergens in jullie systeem iets mis gaat en jullie systeem denkt dat ik een factuur niet heb betaald, dat is uitgezocht door jullie klantenservice en ik heb zelfs TEVEEL betaald. Het is doorgezet naar de afdeling financiën maar die hebben een doorlooptijd van 10 werkdagen...DUS IK HEB TEVEEL BETAALD EN KAN NU 10 DAGEN NIET BELLEN?
En helemaal NIEMAND te bereiken die Nu iets kan (lees mag) doen, erg slecht!!
Gewenste oplossing
Direct weer aangesloten worden en compensatie voor de enorme ergernis.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.