Klacht Tele2: Onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 187845
Gebruiker
arjandl
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben blijkbaar afgesloten omdat er ergens in jullie systeem iets mis gaat en jullie systeem denkt dat ik een factuur niet heb betaald, dat is uitgezocht door jullie klantenservice en ik heb zelfs TEVEEL betaald. Het is doorgezet naar de afdeling financiën maar die hebben een doorlooptijd van 10 werkdagen...

DUS IK HEB TEVEEL BETAALD EN KAN NU 10 DAGEN NIET BELLEN?

En helemaal NIEMAND te bereiken die Nu iets kan (lees mag) doen, erg slecht!!

Gewenste oplossing

Direct weer aangesloten worden en compensatie voor de enorme ergernis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen