Klacht Tele2: Onterecht afsluiten en incasso

Cristylens

Ik ben nu al 6 weken tele2 duidelijk te maken dat ik elke maand netjes heb betaald tele2 blijft zeggen dat dan die en dan weer die factuur nog open staat...tijden dat ik steeds met de.klanternservice aan het bellen ben...die niks anders kunnen doen dan notities maken en doorzetten naar financiele afdeling...word het gewoon doorgezet naar incasso buro...daar heb ik betalingsbewijzen naar gestuurd tele2 zegt gewoon nu met je het met incaaso uitzoeken wij kunnen niks doen maar als je niwt betaald word jw niet meer aangelosliten...toch maar betaald...incassokosten hoefdr ik niet te betalen van incasso buro...heb van incasso bericht gehad dat het dossier is gesloten...mn zoon werd aangsloten moet wel 28 euro aanlsuitkosten betalen..terwijl hij onterecht was afgesloten...vandaag is hij weer afgesloten volgens tele2 was hij onterecht weer aangesloten...huh??!!! Volgens mij heb ik inmiddels zelfs teveel betaald doordat ik al betaalde facturen ook nog aan incasso heb moeten betalen...

Aanlsuiting van het abonnement...kosteloos!! En graag snel aangezien hij al 6 welen is afgesloten...excuses voor dat ze me wegzetten als wanbetaler en leugenaar
Verggoeding voor al die wekendat we niet gebruik hebben kunnen maken van het abonnement

Ook een klacht indienen over Tele2?